Zasady ITIL. Focus on Value
Jarosław Pastuszak / 11 min czytania

Zasady ITIL. Focus on Value

Chcesz zrozumieć podstawę zarządzania usługami IT? Poznaj pierwszą z siedmiu zasad przewodnich ITIL4 - Focus on Value.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

WIĘCEJ ARTYKUŁÓW

Wszyscy lubimy się wyspać, czyli historia o monitoringu, zarządzaniu awariami i automatyzacji

Wszyscy lubimy się wyspać, czyli historia o monitoringu, zarządzaniu awariami i automatyzacji

Jak budować, utrzymywać i monitorować platformę produktową, by dobrze się wysypiać? czytaj dalej

OPRACOWANIE: JAROSŁAW PASTUSZAK / 7 min czytania
The Phoenix Project Simulation (DevOps) at SPOC

The Phoenix Project Simulation (DevOps) at SPOC

At SPOC we played #ThePhoenixProject simulation game about #DevOps. In Tomasz Pająk article you can read about and see how maturity of a team evolved towards building a high-performing organization. czytaj dalej

TOMASZ PAJĄK / 13 min czytania
Usługa – definicja według ITIL4

Usługa – definicja według ITIL4

Czym jest usługa według ITIL 4? Jak ją intepretować i określić? I wreszcie jak nią skutecznie zarządzać? czytaj dalej

CONLEA / 6 min czytania

Poznaj ITIL 4
Guiding Principles

Zapisz się na bezpłatny cykl filmów wideo.

Poznaj Guiding Principles!  

Model kompetencyjny i budowanie zespołów w DevOps

Model kompetencyjny i budowanie zespołów w DevOps

DevOps często sprowadzany jest tylko do roli inżyniera dbającego o Continuous Integration i/lub Continuous Deployment. Czy słusznie? czytaj dalej

CONLEA / 8 min czytania
Dlaczego warto uzyskać certyfikat ITIL?

Dlaczego warto uzyskać certyfikat ITIL?

Certyfikat ITIL jest uznawany za potwierdzenie umiejętności managerskich w zakresie zarządzanie procesami IT. Dlaczego uzyskać certyfikat ITIL Foundation? czytaj dalej

CONLEA / 9 min czytania
Kim jest i czym się zajmuje DevOps Engineer?

Kim jest i czym się zajmuje DevOps Engineer?

Kim jest DevOps Engineer, czym się zajmuje i ile zarabia – odpowiadamy! czytaj dalej

CONLEA / 6 min czytania
Problem Solving. Jak nie „gasić pożarów”, tylko doskonalić proces?

Problem Solving. Jak nie „gasić pożarów”, tylko doskonalić proces?

O tym, jak ważny jest Problem Solving w biznesie opowiedzieli podczas webinaru Conlea Dominika Pacyna – Service Achitect w firmie StoneX oraz Paweł Molicki – Head of Regional Customer Support w firmie Roche. czytaj dalej

CONLEA / 8 min czytania
Porównanie agile frameworks: SAFe, LeSS i Nexus

Porównanie agile frameworks: SAFe, LeSS i Nexus

Potrzebujesz rozwiązania, które pomoże Ci zapanować nad ciągłymi zmianami w harmonogramie pracy? Kluczem do sukcesu może być wdrożenie metodyki zwinnej. czytaj dalej

CONLEA / 7 min czytania
11 lat Conlea – wywiad z Bartoszem Kozakiewiczem, założycielem i CEO firmy.

11 lat Conlea – wywiad z Bartoszem Kozakiewiczem, założycielem i CEO firmy.

W kwietniu 11. urodziny obchodziła Conlea. Jak na te kilkanaście lat patrzy Bartosz Kozakiewicz – pomysłodawca, założyciel i CEO Conlea? Sprawdziliśmy to. czytaj dalej

CONLEA / 10 min czytania

Pobierz schemat czterech poziomów kompetencji, który pomoże Ci efektywnie zaplanować ścieżkę swojego rozwoju.

Model czterech poziomów kompetencji wyjaśnia, jak przebiega proces uczenia się. 

Pobierz pdf

Kategorie artykułów