Nowe zasady certyfikacji PeopleCert. Odnawianie konieczne co 3 lata
Conlea / 5 min czytania

Nowe zasady certyfikacji PeopleCert. Odnawianie konieczne co 3 lata

Zmiany w certyfikacji Global Best Practice. Certyfikat zdobyty po 1 stycznia 2020 roku utrzymuje ważność 3 lat. Certyfikaty wystawione przed 2020 r. otrzymają 6-miesięczny okres na ponowne przystąpienie do egzaminów.

NAJNOWSZE ARTYKUŁY

WIĘCEJ ARTYKUŁÓW

DevOps Three Ways, czyli trzy drogi DevOps

DevOps Three Ways, czyli trzy drogi DevOps

W artykule zostały opisane trzy drogi DevOps (ang. Three Ways of DevOps), które wyjaśniono w książce “The DevOps Handbook”. Są one fundamentem myślenia, czym jest DevOps. czytaj dalej

TOMASZ PAJĄK / 6 min czytania
Jak zdać egzamin ITIL® 4 Foundation?

Jak zdać egzamin ITIL® 4 Foundation?

Podpowiadamy jak wygląda egzamin ITIL® 4 Foundation, jak się do niego przygotować i od czego rozpocząć naukę. czytaj dalej

JAROSŁAW PASTUSZAK / 14 min czytania
Zasady ITIL®. Progress iteratively with feedback

Zasady ITIL®. Progress iteratively with feedback

Chcesz zrozumieć podstawę zarządzania usługami IT? Poznaj trzecią z siedmiu zasad przewodnich ITIL 4 - Progress iteratively with feedback czytaj dalej

JAROSŁAW PASTUSZAK / 10 min czytania

Poznaj ITIL 4
Guiding Principles

Zapisz się na bezpłatny cykl filmów wideo.

Poznaj Guiding Principles!  

Zasady ITIL®. Start where you are

Zasady ITIL®. Start where you are

Poznaj podstawowe zasady ITIL. „Zacznij od stanu bieżącego”, czyli "Start where you are" w pigułce. czytaj dalej

JAROSŁAW PASTUSZAK / 9 min czytania
Zasady ITIL®. Focus on Value

Zasady ITIL®. Focus on Value

Czym jest wartość według ITIL4? W jaki sposób i z kim się ją współtworzy? Poznaj jedną z podstawowych zasad ITIL – Focus on value. czytaj dalej

JAROSŁAW PASTUSZAK / 12 min czytania
Wszyscy lubimy się wyspać, czyli historia o monitoringu, zarządzaniu awariami i automatyzacji

Wszyscy lubimy się wyspać, czyli historia o monitoringu, zarządzaniu awariami i automatyzacji

Jak budować, utrzymywać i monitorować platformę produktową, by dobrze się wysypiać? czytaj dalej

OPRACOWANIE: JAROSŁAW PASTUSZAK / 7 min czytania
The Phoenix Project Simulation (DevOps) at SPOC

The Phoenix Project Simulation (DevOps) at SPOC

At SPOC we played #ThePhoenixProject simulation game about #DevOps. In Tomasz Pająk article you can read about and see how maturity of a team evolved towards building a high-performing organization. czytaj dalej

TOMASZ PAJĄK / 13 min czytania
Usługa – definicja według ITIL®4

Usługa – definicja według ITIL®4

Czym jest usługa według ITIL 4? Jak ją intepretować i określić? I wreszcie jak nią skutecznie zarządzać? czytaj dalej

CONLEA / 6 min czytania
Model kompetencyjny i budowanie zespołów w DevOps

Model kompetencyjny i budowanie zespołów w DevOps

DevOps często sprowadzany jest tylko do roli inżyniera dbającego o Continuous Integration i/lub Continuous Deployment. Czy słusznie? czytaj dalej

CONLEA / 8 min czytania

Pobierz schemat czterech poziomów kompetencji, który pomoże Ci efektywnie zaplanować ścieżkę swojego rozwoju.

Model czterech poziomów kompetencji wyjaśnia, jak przebiega proces uczenia się. 

Pobierz pdf

Kategorie artykułów